Avantajele serviciilor noastre de traducere

Oferim servicii profesionale de traducere adaptate unei game variate de documente. Calitatea, rapiditatea și diversitatea serviciilor reprezintă angajamentul nostru în asigurarea satisfacției clienților.

Rapiditate și eficiență

Traducerile sunt finalizate cu promptitudine pentru a răspunde nevoilor dumneavoastră. În regim normal, documentele sunt procesate în 2-4 zile, iar în caz de urgență, în termen de o zi, asigurând acuratețe și respectând termenele stabilite.

Traduceri Autorizate

Serviciile noastre includ traduceri cu semnătură autorizată, oferind acuratețe și respectând cerințele legale. Traducerea se realizează atât cu semnătura autorizată a traducătorului, cât și cu legalizarea traducerii la notar. Pentru traducerile care necesită legalizare la notar este necesar să ne prezentați documentul original fizic.

Expertiză Lingvistică Profesională

Oferim expertiză lingvistică de înaltă calitate, acoperind o varietate de limbi pentru a răspunde tuturor nevoilor dumneavoastră. Fie că este vorba de documente legale, tehnice sau alte tipuri de texte, vă garantăm precizie și atenție la detalii.

Soluții profesionale de traducere

Expertiză lingvistică și procese de legalizare notarială de încredere

Traduceri autorizate

Traduceri autorizate

Servicii profesionale de traducere cu certificare a documentelor legale.

Legalizări

Legalizări

Procese profesionale de autentificare și validare oficială a documentelor.

Revizuire

Revizuire

Perfecționare și îmbunătățire documente în diferite limbi străine.

Traduceri specializate

Traduceri specializate

Traduceri în domeniul tehnic, medical, legal etc.

Contactați specialiștii noștri!

Daca doriți asistență din partea unuia dintre traducătorii noștri, tot ce trebuie să faceți este să completați datele personale în căsuțele de mai jos și vă vom contacta în cel mai scurt timp. Ne puteți contacta de asemenea la telefon sau la adresa de e-mail de mai jos.

Adaugă fișier

Întrebări frecvente

Ce format de fișiere acceptați pentru traduceri?

Lucrăm cu o listă completă de formate a fișierelor, atât texte editabile, cât și imagini. Acestea includ (însă nu se limitează la):

 

  • Adobe PDF (.pdf); 
  • Formate Microsoft Office: Word (.doc/.docx), MS Excel (.xls/.xlsx), MS Powerpoint (.ppt/.pptx), MS Publisher (.pub/.pubx); 
  • Formate OpenDocument (.odt, .ods, .odp); 
  • Pagini web (.htm, .html, .php etc); 
  • O gamă largă de formate pentru imagini (.jpg, .gif, .tif, .png, .bmp, .psd, .tga etc.)

Cum se stabilește pagina standard pentru traduceri?

Pentru a calcula în mod egal numărul de pagini dintr-un document, s-a determinat (de către traducătorii din România și de către birourile de traduceri de aici) că o pagină standard conține 2000 de caractere cu spații, care se calculează din Revizuire>Contor de Cuvinte, (Office 2007) sau din Instrumente>Contor de cuvinte (Office 2003) unde numărul total de caractere cu spații se împarte la 2000 și astfel obținem numărul de pagini real al documentului. Dacă documentul pe care doriți să îl traduceți nu este un fișier word, ci scanat sau pur și simplu îl aveți pe hârtie, putem doar să aproximăm câte pagini vor rezulta, urmând ca la finalul traducerii să calculăm numărul exact de pagini traduse.

Pentru fișiere pdf originale, (transformate din word în pdf), putem face conversia în word, pentru a calcula numărul de pagini. Prețul final se va achita în funcție de numărul total de pagini traduse (în limba țintă).

Cum se trimite o cerere de estimare de preț?

Vă garantăm un răspuns rapid privind termenul de predare și costurile pe care le implică proiectul dumneavoastră.

 

Odată primite documentele/textele, vă vom trimite estimarea cât mai repede posibil. Estimările noastre nu implică niciun fel de angajament din partea dumneavoastră. Informați-ne cu privire la limbile din și în care aveți nevoie de traducere și care este termenul de predare pe care îl doriți. În prima fază, vom analiza documentele/materialele trimise. În continuare, vom facilita o estimare de preț competitivă pe baza informațiilor pe care ni le trimiteți, precum și pe baza termenului de predare.

Ai nevoie de ajutor?

Pentru mai multe detalii puteți să ne contactați la adresa de email sau la numărul de telefon menționate mai jos.